2014年5月6日 星期二

水安禽流感


上善是誰?上善是睡,也是上善是水…看我面對禽流感 和

面對疾病預防…我,有方法請看我最簡單的一個方式之一………
面對禽流感 : 我每小時200cc and daily 2000cc water is good for me and you …每小時200cc and daily 2000cc water is good for me and you …
2014/05/07飲食覺醒文句:面對禽流感,首先注意衛生、營養之外更加要多喝溫開水,避免身體發炎。 
To face of bird flu, the first attention to health and days nutrition within more to drink warm water, avoid bodily inflammation. Water is good for me and you ...Water is good for me and you…
面對禽流感,首先注意衛生、營養之外更加要多喝溫開水,避免身體發炎。 
To face of bird flu, the first attention to health and days nutrition within more to drink warm water, avoid bodily inflammation. Water is good for me and you ...Water is good for me and you…
Daily water 2000cc, enter my body to avoid body inflammation, prevent colds, prevent avian influenza
每日飲水2000cc,進入我的身體避免身體發炎,預防感冒,預防禽流感…

沒有留言:

張貼留言