2013年9月5日 星期四

09/06飲食覺醒文句:

今天我所吃的食物和今天的飲食是我明天的力量…
09 / 06 Diet awakening sentence : Work , technology, money, protect your family , friendships , rest, recreation , learning, maintain health , spiritual wisdom, meet the requirements of more than ten , the modern decathlon is a good man !
09/06飲食覺醒文句: 工作,技術,賺錢,保護家人,友誼,休息,娛樂,學習,維護健康,心靈智慧,達到以上十項要求的,就是十項全能的現代好人!
Welcome, welcome to come and join me and says loudly: Good morning ! Welcome and imaginative play with me , to describe God's masterpiece , look at the sky and white clouds like what ? Also , welcome to eat taro , enjoy nine Goldwater sky
歡迎,歡迎來和我一同大聲說:早上好!歡迎和我一同發揮想象力,來形容上帝的傑作,看天空的白雲似什麼? 也,歡迎來吃芋圓,欣賞九金水的天空
Not afraid , not afraid, I accept the challenge now ! Not afraid , not afraid, come test me now !
不怕,不怕,我接受考驗吧! 不怕,不怕,來,試探我吧!

沒有留言:

張貼留言