2013年9月15日 星期日

09/16飲食覺醒文句: 健康是一種自我的態度與習慣,進而自我要求學習健康生活並持續保護自己。 不能強迫他人… 09/16飲食覺醒文句:. 健康是一種自我的態度與習慣,進而自我要求學習健康生活並持續保護自己。 不能強迫他人… 09/16 Diet awakening sentence: Health is an attitude and habits, and thus self-demanding.  As stated, "picture this beautiful young lady." Xiao Ying master said: Anyone want to know "eating in good health" approach. First of all, their own health maintenance, eat healthy most important, and which we should not think that healthy eating, forcing the family to eat, or want to, find someone else to eat.  Preferably, you have only suggested that he try to learn healthy ways of life can be… 09/16飲食覺醒文句: 健康是一種態度與習慣,進而自我要求。 誠如,『圖片中的這位漂亮小姐』曉螢師傅說:任何人都想知道「食在好健康」 的方法。 首先,自己養護健康,吃得健康最重要,而,不能把自己認為健康的吃法,強迫家人吃,或要,求別人吃。 最好,你只有建議他努力去學習健康生活的方法就可以了… Once again, thank Xiao Ying master charity concerned with public interest in, and actively assist in promoting healthy eating education in Taipei City Library 再次感謝 曉螢師傅慈善於關注公共利益,並積極協助推動健康飲食教育在台北市市立圖書館。








沒有留言:

張貼留言