2013年9月14日 星期六

心靈食物歡迎來 Welcome in for Daily Bread 共食今09月15日靈糧 :   我對耶穌說:「主啊!  袮洗我的腳嗎?」 耶穌回答說:「我所做的,你如今不知道,後來必明白。」 Said to Jesus : "Lord, ah, do you wash my feet? "  Jesus answered and said: "I did, you do not know now, but later you will understand." 請拜讀: 我賜給你們一條新命令,乃是叫你們彼此相愛;我怎樣愛你們,你們也要怎樣相愛。 你們若有彼此相愛的心,眾人因此就認出你們是我的門徒了。」~約翰福音 13:34-35 Please Read: Jesus Saying : A new commandment I give unto you, That ye love one another; as I have loved you, that ye also love one another. If ye have love one to another, shall all men know that ye are my disciples. " ~ John 13:34-35

任何食物都重要,心靈食物更重要,給我精神力量的食物…謙卑的心,愛自己,也,珍惜他人。

沒有留言:

張貼留言