2013年9月25日 星期三

祈禱…I pray…

每當我遇上困難,撞牆,入瓶頸困局,塞住了…我祈禱…Whenever I encounter difficulties, hit the wall, the bottleneck predicament, clogged up ... I pray ...
每當我遇上困難,撞上牆,瓶頸困局,塞住了…我祈禱…Because I am weak, I am timid, so I want to pray to the Lord! When he was my courage, sturdy my heart! I say again, I want to pray to the Lord!
因為我軟弱,我膽小,所以,我要祈求耶和華! 他當為我壯膽,堅固我的心! 我再說一次,我要祈求耶和華!

沒有留言:

張貼留言