2013年10月3日 星期四

Get up and for drink warm Water 500cc溫開水起床喝

After eat
吃飽之後
Autumn climate is cool, I love to eat, innocent black sesame fried eggs in soil Junior ginger, fed and walk with the wind like a general pro-
秋天氣候涼爽,我愛吃,純純的黑芝麻油煎土雞蛋佐老薑,吃飽了走路有風親像將軍
I get up every morning from 04:00 to now ... been drinking 1000cc
我早上04:00起床到現在…已經喝1000cc
Get up
起床
Morning to now ... ask myself how much to drink warm water?
早上起床到現在…問我自己喝了多少溫開水?
Morning, get up, until now ... Asked myself drank more water boiled?
早上,起床,一直到現在… 問我自己喝了,多水溫開水?
Morning, get up, until now ... Asked myself drink more water boiled?
早上,起床,一直到現在… 問我自己喝了多水溫開水?
Morning, get up, and now ... Asked myself drink more water boiled?
早上,起床,到現在… 問我自己喝了多水溫開水?
Morning, get up, to ask myself now ... drank more water boiled?
早上,起床,到現在…問我自己喝了多水溫開水?
Morning to ask myself now ... drank more water boiling water?
早上起床到現在…問我自己喝了多水溫開水?

沒有留言:

張貼留言